mandag den 30. november 2015

Månedens læsning #5: November 2015



November har været en god måned, men ret sløv på læsefronten. Jeg har haft rigtig travlt med studiet, da eksamensperioden, og dermed flere store opgaver, nærmer sig med hastige skridt. Jeg læser og læser til studiet, hvilket heldigvis indimellem kan kombineres med fornøjelse, så jeg ret faktisk læser noget, som jeg gerne ville læse alligevel; således fik jeg læst V for Vendetta af Alan Moore og David Lloyd, samt påbegyndt 1984 af George Orwell, som begge er en del af min eksamensopgave om post-apokalyptiske temaer i litteratur.

Jeg startede måneden ud med at læse og anmelde bogen Søde Synder af Kira Licht for LOVEBOOKS, og det var en sød og ferieagtig bog, som passede perfekt til flyveturen til Dubai, hvor jeg færdiglæste den. I Dubai havde jeg så travlt med at være turist, at jeg ikke fik læst mere der.

I starten af måneden læste jeg Slammer af Tabatha Vargo som e-bog, hvilket var en lidt blandet oplevelse.

Sidst, men ikke mindst, er jeg også begyndt på min genlæsning af Harry Potter og Flammernes Pokal, men den er desværre stillet lidt på standby her midt i eksamenstravlheden.

December ser ikke ud til at efterlade meget mere tid til læsning, men jeg håber alligevel på at kunne læse et par julebøger. Lige nu glæder jeg mig bare til, forhåbentlig, at komme igennem eksamensperioden, men der vil nok være lidt stille her på bloggen, selvom jeg regner med at kigge ind engang imellem.


Har I læst noget godt i november? J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar