onsdag den 24. februar 2016

Støt projektet 'En autentisk boghandel i Vejle'

Billedet er lånt fra projektets opslag på Facebook

Forlaget Dreamlitt har sat gang i et projekt, som skal starte en autentisk boghandel i Vejle. Da jeg selv bor i Vejle, kan jeg næsten ikke få armene ned af begejstring, og håber, at I kunne have lyst til at støtte projektet, selv hvis I ikke kommer fra Vejle - I kunne jo altid komme forbi på besøg ;) 

Selv skriver de om projektet:

"Forestil dig en butik fyldt med bøger. Et stille hjørne, hvor du kan læse. Kaffen og kagen må medbringes fra de omkringliggende caféer, og så må man OSE indtil, man falder om. Det er bøger med bøger på. Det er bøger fra små forlag, ukendte forfattere og glemte perler. Selvfølgelig er det også bestsellers og krimiblockbusters, men når der er display af bøger i butikken, så er det boghandlerens favoritter og ikke de store forlags favoritter.
Vi vil samarbejde med forfatterne. Og caféerne omkring os. Oplæsninger, debataftener, signeringer, meet and greet og mange andre tiltag, der vil gøre bøgernes verden levende. Inde i butikken lever der også et lille forlag, som udgiver bøger, hvorfor du får betjening fra folk, der lever og ånder bøger."
Der er flere forskellige muligheder for at støtte projektet - en donation på 200 kr. eller derover kan endda veksles til et gavekort, som du kan bruge til at købe bøger, når du besøger butikken. Støtten er dermed win-win både for dig og dem.
Læs mere om projektet og støt med en donation her eller like En Ægte Boghandel på facebook her

Er det et projekt I kunne finde på at støtte? :)


Bør måske nævne, at det helt er på eget initiativ, at jeg gør opmærksom på projektet - jeg har intet med selve projektet at gøre og er ikke blevet bedt om det, men syntes blot, at budskabet skulle spredes til eventuelle andre boginteresserede :)

4 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare spændende og skønt!
    Det er helt klart noget jeg kunne finde på at støtte og et sted jeg ville elske at besøge! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev også helt glad da jeg læste om projektet i dag, så jeg håber virkelig, at de kan få støtte nok, så det bliver til noget - i så fald må du endelig komme på besøg til Vejle! :)

      Slet
  2. Åh, det lyder så spændende. Jeg bliver helt sikkert 'fast kunde' derinde! :-D

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt Caroline! :D det gør jeg også helt sikkert :)

      Slet