tirsdag den 5. april 2016

Konkurrence: Vind 'Jeg er Pilgrim' af Terry Hayes!


Jeg er Pilgrim af Terry Hayes udkommer d. 7. april, og bliver beskrevet som

”… en hæsblæsende roman, der starter som krimi og vokser til en international, nervepirrende thriller om et terrorangreb, der vil ramme hele verden og må stoppes for enhver pris. Historien er grum, gribende og næsten umulig at lægge fra sig.”

Hvis du er blevet nysgerrig, kan de første 14 kapitler af bogen læses gratis på bogens hjemmeside, lige her. Det er cirka så langt jeg selv er nået i bogen på nuværende tidspunkt, og jeg kan godt afsløre, at jeg er fanget af spændingen allerede.

Hvis du også kunne tænke dig at læse videre i denne nervepirrende bog, så har jeg fået lov af Force of Nature, som arbejder med bogen, til at udlodde et eksemplar af bogen til én heldig vinder.

Alt du skal gøre for at deltage, er at lægge en kommentar til dette indlæg, hvor du fortæller om den mest nervepirrende bog du nogensinde har læst.

Husk at skrive din email adresse, så jeg kan komme i kontakt med vinderen J


Jeg trækker en vinder på søndag, d. 10. april kl. 12, så husk at deltage inden da. Held og lykke!

10 kommentarer:

  1. Blod af Guillermo del Toro og Chuck Hogan.. Den var vild.. desværre er jeg bare ikke rigtig kommet videre i serien fordi jeg er blevet påvirket af at andre mener den slutter dårligt.. og lige nu husker jeg den som en rigtig god bog.. Måske man bare burde ;)

    nesrual@gmail.com

    SvarSlet
  2. Det er svært at sætte en specifik bog på, jeg synes at hver gang jeg læser en bog med lidt action, frygter jeg altid at min favorit karakter dør, hvilket er meget nervepirrende.. Dog ville jeg sige, at den sidste meget nervepirrende bog jeg læste, var "Winter" af Marissa Meyer. :)

    Email: sofie.rode.olsen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Årh, den gad jeg godt vinde! :D Jeg læser ikke så mange nervepirrende bøger, men den sidste bog jeg læste, der var meget spændende, er The Girl on the Train :)
    Email: oydisjacobsen@gmail.com

    SvarSlet
  4. Rød dronning syntes jeg er utrolig spændende:)

    Sophia@hyldtoft.com

    SvarSlet
  5. Snemanden kunne jeg slet ikke lægge fra mig 😊
    Go weekend
    Chokofia@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Hvor ser den spændende ud! Jer elsker nervepirrende bøger. Lige nu er jeg i gang med Kvinden der forsvandt/Gone Girl og den er om noget nervepirrende! Har du læst den?

    Og min mail er fionafrankel@gmail.com :)

    SvarSlet
  7. WauW! Ser lækkert ud.
    Jamen den mest nervepirrende er nok "Mr. Y's forbandelse" - hele det her med hvor vi kommer fra og jagten på bogen som gjorde folk forsvandt var meget spændende og ret så skræmmende.

    JosephineNV@msn.com

    btw. Jeg elsker din instagram :D

    SvarSlet
  8. Jeg syntes Ulvebid af Dean Vincent Carter var utrolig spændende. Jeg syntes også at the crucifix killer af Chris Carter er utrolig spændende :)

    Barekat99@icloud.com

    SvarSlet
  9. Jeg var virkelig opslugt af 'Seks år' af Harlan Coben. Den er i allerhøjeste grad nervepirrende!

    Min mail er mariajohansen1@gmail.com. :)

    SvarSlet
  10. Den mest nervepirrende bog jeg har læst er nok.. Hmm det er faktisk svært. Red Queen af Victoria Aveyard var en rigtig spændende bog, men også A Court of Thorns and Roses af Sarah J. Maas lod mig virkelig sidde og vende side efter side for at læse hvad der skete! Men også The Death Cure af James Dashner. Skal nok stoppe nu. :)

    Email: sibo_ha@hotmail.com

    SvarSlet