fredag den 1. juli 2016

Månedens læsning #12: Juni 2016


Juni har været præget af eksamensperiode på studiet, så derfor har jeg ikke fået læst helt så meget, som jeg plejer. Troede jeg! Jeg er dog alligevel overrasket over, hvor meget det trods alt er lykkedes mig at læse – lige så meget, hvis ikke mere, end jeg plejer.

Jeg var også til mit første event i forbindelse med bloggen denne måned, da jeg af Forlaget Carlsen/Lindhardt og Ringhof var inviteret til bloggerbrunch med forfatter Malene Sølvsten, for at fejre release af hendes fantastiske fantasy-debut, Ravnenes hvisken.

Juli og august måned bliver stille og rolige, med masser af tid til læsning. Jeg har ingen planer om udenlandsferie, da jeg jo 1. september flytter fire måneder til Irland, og højst sandsynligt får min rejselyst og udlængsel stillet der.

Juni måneds bedste læseoplevelser var uden tvivl Ravnenes hvisken og Ulykkernes tid. Alle mine læseoplevelser denne måned har dog været til tre stjerner eller derover, så alt i alt har det været en virkelig god læsemåned.

Det blev således til i alt 9 bøger i juni.



Har I læst noget anbefalelsesværdigt i juni? J

4 kommentarer:

  1. Det er da vildt imponerende! Det nåede jeg slet ikke at læse, mens jeg var studerende :-)

    Jeg overvejer at læse Ravnenes hvisken på et tidspunkt, den lyder interessant!


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var også virkelig overrasket, jeg plejer aldrig at åbne en ikke-studierelateret bog i eksamensperioderne :) Jeg havde dog kun to eksaminer denne gang, og havde sørget for at være ret godt med i løbet af semestret, så jeg har nok ubevidst overspringshandlet lidt rigeligt i eksamensperioden, fordi jeg kunne :b

      Det synes jeg virkelig at du skal - Ravnenes hvisken er SÅ god! :D

      Slet
  2. Til trods for at du siger du har haft travlt med eksamen, så syntes jeg da du har fået læst en hel del! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Overspringshandlinger, du ved! :D

      Slet