lørdag den 23. juli 2016

Vinderen af bloggens fødselsdagskonkurrence er…


Sponsoreret indlæg

Så blev det lørdag d. 23. juli og dermed tid til at trække en vinder af fødselsdagskonkurrencen.

For at deltage, skulle man anbefale en femstjernet læseoplevelse, og der var virkelig mange gode anbefalinger! Derfor har jeg samlet dem alle på en liste nederst i indlægget her, så I alle kan få glæde af dem J

Den heldige vinder er trukket ordentligt og retfærdigt ved helt oldschool lodtrækning, med hver deltagers navn på et stykke papir.

Vinderen blev Mette, som jeg har sendt en mail til. Stort tillykke! Jeg håber, at du bliver glad for bøgerne – jeg kan i hvert fald varmt anbefale dem.

Tusind tak til alle jer, der deltog, og tusind tak til forlagene Lovebooks, Gyldendal og Politikens Forlag for at sponsorere de flotte præmier J

Listen over jeres anbefalinger af femstjernede læseoplevelser:

Since You’ve Been Gone af Morgan Matson

Som stjerner på himlen af Jennifer Niven

Louise trilogien af Hanne Vibeke Holst

Americanah af Chimamanda Ngozi Adichie

Hvis jeg bliver af Gayle Forman

Bedemandens datter af Sara Blædel

The Bone Clocks af David Mitchell

Jeg lever, far af Siri Marie Seim Sønstelie

Tuesdays with Morrie af Mitch Albom

Stillidsen af Donna Tartt

Ildenglen af Laini Taylor

Fordelene ved at være en bænkevarmer af Stephen Chbosky

Den hemmelige historie af Donna Tartt

Monster af Patrick Ness

En mand der hedder Ove af Fredrik Backman

Between Shades of Gray af Ruta Sepetys

Kærlighed i koleraens tid af Gabriel Garcia Marquez

Alt det lys vi ikke ser af Anthony Doerr

The Selection af Kiera Cass

Kvinden i toget af Paula Hawkins

Simon vs the Homo Sapiens Agenda af Becky Albertalli

Belgravia af Julian Fellowes

A Bend in the Road af Nicholas Sparks

Niceville af Katryn Stockett

En roman om kærlighed af Lena Andersson


Mig før dig af Jojo Moyes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar