torsdag den 17. december 2015

Bookstagram


Så er der shameless selv-promovering på bloggen, endda med fancy mobil-screen-shots og det hele, ja ja ;)

Jeg har nemlig, for et stykke tid siden, oprettet en Bookstagram account på Instagram, hvor jeg deler billeder af bøger og bogrelaterede ting. Det er ofte nemmere lige at lægge et billede op der, end at lave et blogindlæg, så jeg er noget mere aktiv derinde, end jeg har været her på bloggen det sidste stykke tid. Det skyldes i høj grad også, at jeg er midt i eksamensperioden, og derfor slet ikke har tid til at læse og anmelde, selvom jeg virkelig gerne ville.
Der fungerer Bookstagram som en genial og lidt mere overskuelig overspringshandling.

Så hvis I har lyst til at følge med på Instagram, ville jeg blive meget glad. Min account hedder @readingraindrops
Jeg vil også meget gerne følge jer, så smid endelig en kommentar med jeres brugernavn :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar