fredag den 29. april 2016

En rejsende bog: 'Harry Potter og De Vises Sten' #DeVisesStenRejser



Inspireret til dels af #PotterItForward, og i høj grad af Simone og Rikke, som begge har sendt rejsende bøger ud i landet, vil jeg sende en af mine yndlingsbøger, Harry Potter og De Vises Sten ud på rejse blandt de danske bogbloggere og bookstagrammere. I januar havde jeg selv besøg af Simones rejsende bog, Alkymisten, og det var en virkelig god oplevelse.

Jeg har fornemmelsen af, at der har været ret stor interesse omkring de øvrige rejsende bøger, så jeg håber derfor, at der er plads til endnu én. Da jeg i min lokale genbrug faldt over denne fine, PostDanmark-venlige paperback udgave, vidste jeg godt, hvad jeg ville bruge den til.

De fleste har allerede et forhold til bogen, og det er netop dét, jeg synes er så tiltalende ved at sende præcis denne bog afsted. Måske er vi heldige undervejs, at den finder frem til en førstegangslæser, men ellers er det de helt specielle minder og følelser, som folk forbinder med Harry Potter, som jeg håber, at bogen vil blive fyldt med.

Det kommer til at foregå i samme fine stil, som Simone og Rikke allerede har lagt – bogen bliver sendt fra person til person, og hver modtager bestemmer selv, hvem den sendes videre til. Man har så 3 uger til at læse og sætte sit præg på den, og måske dele oplevelsen på sin blog eller instagram under #DeVisesStenRejser.

Efter et års tid sendes den så retur til mig – og det er jeg virkelig spændt på.

Første stop er hos søde Malene, og jeg er sikker på, at det bliver hyggeligt J


Jeg håber meget, at I har lyst til at være med, og ikke mindst følge med på Harrys rejse!

2 kommentarer: