mandag den 4. april 2016

I'm back...


SCROLL DOWN FOR ENGLISH VERSION

Så er jeg tilbage efter en fantastisk ferie i New York og Washington DC.

Jeg vil skåne jer for feriebillede-spam her (til de interesserede har jeg spammet min personlige instagram @karinalindd undervejs på turen). Vi fik set og oplevet alt hvad vi havde planlagt på forhånd, og mere til. Faktisk havde vi så travlt med at opleve og bearbejde alle indtrykkene, at jeg ikke har åbnet en eneste bog de sidste to uger.

Jeg fik dog købt nogle rigtig fine bøger på turen, som jeg selvfølgelig nok skal vise frem. Min kuffert kom dog af uransaglige årsager ikke med videre fra mellemlanding i Paris i går, så jeg venter stadig på at få den og pakke mine ting ud.


Jeg håber, at I har haft et par gode uger og en dejlig påske. Jeg glæder mig til at komme i gang med at læse og blogge igen J


English version:

I’m back from my wonderful vacation to New York and Washington DC.

I won’t spam you with pictures from my vacation here (in case you’re interested, I spammed my personal Instagram @karinalindd with pictures during my trip). We got to see and experience everything we had planned in advance, and even more than that. Actually, we were so busy sightseeing and taking it all in, that I haven’t opened a book for two weeks.

I bought some amazing books though, and I’ll show you all of them once my luggage arrives – for some reason it did not make it from the layover in Paris yesterday, so I’m still waiting to get it and unpack.

I hope you all had a great time the past few weeks and that you enjoyed Easter. I can’t wait to start reading and blogging again J

2 kommentarer: