tirsdag den 4. august 2015

Nye bøger #2



Maze Runner 1-3 + prequel af James Dashner købte jeg som samlet sæt, helt nyt, for kun 120 kr. inkl. fragt på Amazon Marketplace. Det var et rigtigt godt køb, og jeg glæder mig meget til endelig at læse serien, efter at have set den første film.

Son of Neptune af Rick Riordan købte jeg ligeledes på Amazon Marketplace, dog brugt, men det kan slet ikke ses. Jeg havde i forvejen bog nummer et og tre i serien, og det er de flotteste hardbackudgaver.

The Royal Castle of Neuschwanstein – The Castle, History & Sagas
købte jeg, da jeg besøgte slottet og selvfølgelig faldt i turistfælden på vej ud igennem gift shoppen. Jeg fortryder dog ikke købet et eneste sekund, for bogen er fyldt med fantastiske billeder og historier om slottet, som jeg glæder mig til at læse.


Har I gjort nogle gode bogkøb for nyligt? J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar