tirsdag den 15. oktober 2019

Nomineret til Danish Book Blog Award 2019


For tredje år i streg er bloggen og jeg nomineret til Danish Book Blog Award. Det er jeg selvfølgelig virkelig glad for og stolt over, for det betyder jo, at I er mange trofaste læsere derude, der sætter pris på det, jeg laver – og uden jer ville der ikke være nogen blog, så tusind tak for jer og jeres støtte.

Ligeledes stort tillykke til mine dygtige mednominerede. Traditionen tro er vi 16 i feltet, og du kan stemme på lige netop DIN favoritblogger ved at klikke dig videre lige her eller kopiere linket her www.plusbog.dk/info/dbba

Der kan stemmes frem til d. 27. oktober, hvorefter de fem med flest stemmer går videre til finalen. Plusbog kårer derefter vinderen ved et arrangement på årets BogForum.

Jeg ville blive meget glad, hvis du ville stemme på mig, og endnu en gang tusind tak for nomineringen – det betyder meget 😊


Ingen kommentarer:

Send en kommentar