tirsdag den 1. september 2015

Månedens læsning: August 2015



Slutningen på august betød samtidig slutningen på min dejlige, lange sommerferie. Med studiestart forudser jeg mindre tid til fritidslæsning, og mere pligtlæsning til studiet. Men det gør ikke så meget, når en del af studiebøgerne dette semester er nogle, som jeg gerne ville læse i forvejen. Mere om det i et indlæg snarest.

I august måned blev det til 11 læste bøger + 1 påbegyndt. Heraf var 5 e-bøger og 3 biblioteksbøger. Monster, A Street Cat Named Bob, og Hvad hjertet ved var månedens bedste læseoplevelser, mens Jagten på Harry Winston var månedens dårligste. 

Jeg fik desuden endelig læst Pride and Prejudice som en del af LOVEBOOKS’ read-along, hvilket var en rigtig god oplevelse.

I august blev jeg også e-bogsanmelder for LOVEBOOKS, så jeg hver måned får tilsendt en af deres nye udgivelser til anmeldelse. I august bad de mig anmelde Audreys verden. I denne måned skal jeg anmelde Hvad hjertet ved og min anmeldelse af den er lige på trapperne!

Augusts 12 læseoplevelser var:

The Perfectionists af Sara Shepard
A Street Cat Named Bob af James Bowen
Audreys verden af Sophie Kinsella
Heksefuglen af Peter Gotthardt
Monster af Patrick Ness
Grimms Manga af Keiko Ishiyama
Jagten på Harry Winston af Lauren Weisberger
The Distance Between Us af Kasie West
Hvad hjertet ved af Jessi Kirby
Pride and Prejudice af Jane Austen
The Girl on the Train af Paula Hawkins
The Host af Stephanie Meyer (påbegyndt)


Hvilken var augusts bedste læseoplevelse for jer? J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar