søndag den 27. december 2015

Nye bøger #8: Jul og fødselsdag 2015


Med fødselsdag og juleaften samme dag, bliver man virkelig forkælet med hygge, god mad og gaver. I år var ingen undtagelse, og især på bogfronten var det utroligt indbringende!

Intet mindre end 13 bøger og en notesbog pakkede jeg op i løbet af dagen og aftenen, og jeg er vildt begejstret for hver og én.

På billedet ses:

Alene i Paris, af Jojo Moyes
Fairest of All, af Serena Valentino
The Beast Within, af Serena Valentino
Cinderella, or The Little Glass Slipper, af Camille Rose Garcia og Charles Perrault
Den Rubinrøde Krønike, af John Stephens
Kissed by an Angel 1-3, af Elizabeth Chandler
Det Ulmende Oprør, af Sabaa Tahir
Seven Novels, af Jules Verne
Den Fortryllede Skov, af Johanna Basford
This Shattered World, af Amie Kaufman
These Broken Stars, af Amie Kaufman

En rigtig skøn bogstak, som jeg glæder mig meget til at komme i gang med at læse!

Har I haft en god jul? Og var der firkantede pakker under jeres juletræ? :) 

4 kommentarer:

  1. Sikke en stabel - kan godt forstå din begejstring :-)

    Tillykke med fødselsdagen!


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) håber også, at du havde en dejlig jul!

      Slet
  2. Forsinket tillykke med fødselsdagen og glædelig jul!
    Hold da op, hvor har du fået en stor og dejlig bogstak - jeg fik selv et par firkantede pakker, der gjorde mig VIRKELIG glad! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D <3
      Det lyder godt. Glæder mig til at se hvad du fik, firkantede pakker er noget af det bedste :)

      Slet