tirsdag den 30. august 2016

Nye eventyr: Et semester i Irland


Jeg har længe talt ned til torsdag d. 1. september. Det er nemlig dagen, hvor jeg rejser til Irland, for at studere et semester på University College Cork. Som I kan se på billedet, ligner UCC lidt et eventyrslot og bliver af og til sammenlignet med Hogwarts – faktisk har UCC sit eget Hogwarts Society, hvilket er så fantastisk og nørdet, at jeg bliver nødt til at tjekke det ud.

Jeg skal være afsted frem til d. 22. december, så jeg kommer lige præcis hjem til at kunne fejre både jul og min fødselsdag.

Da jeg forventer, at arbejdsbyrden på universitetet er ret stor, og jeg nok også hellere må være lidt social, samt tage på sightseeing, vil bloggen nok komme til at lide lidt under det. Jeg kommer stadig til at opdatere herinde, men jeg kan ikke sige noget om, hvor ofte det vil ske, eller hvad indholdet vil være. Af samme grund har jeg også takket nej til at modtage flere anmeldereksemplarer indtil jeg igen er hjemme i Danmark, da jeg ikke kan garantere, at jeg har tiden til dem, mens jeg er i Irland. Hvis jeg får tid til at læse i min fritid, vil der nok stadig komme et par anmeldelser hist og her af bøger jeg køber og læser derovre, og jeg håber også at kunne lave indlæg om forskellige boghandlere og boglige arrangementer jeg finder på min vej. Desuden har jeg også planer om stadig at opdatere @readingraindrops på Instagram. Jeg håber, at holde indholdet herinde så bogrelateret som muligt, men det skal ikke kunne udelukkes, at der indimellem sniger sig andet ind fra mit udvekslingsophold.

Hvis I har lyst, er I mere end velkomne til at følge min tur på min personlige Instagram profil @karinalindd, hvor jeg helt sikkert kommer til at opdatere meget, om alt mellem himmel og jord, mens jeg er afsted.


Det hele kommer hurtigt til at lyde så afskedsagtigt, men jeg forsvinder jo altså ikke helt. Dette er blot en forklaring på, hvad der kommer til at ske med bloggen de næste fire måneder. Når jeg kommer hjem til december, kommer bloggen til at køre som normalt. Jeg håber, at I bliver hængende, og har lyst til at følge med :)

4 kommentarer:

  1. Rigtig god tur, og sørg endelig for at nyde det. Danmark venter på dig når du kommer hjem igen ;)
    Det vil med garanti blive det semester du kommer til at huske over dem alle sammen :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Michelle! :D Jeg er meget spændt, men sikker på, at det nok skal blive godt :)

      Slet
  2. Du må have en fantastisk tur! Nyd det, nyd det, nyd det!
    (Og send gerne signerede bøger herhjem ;) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Rikke! :D
      Hæhæ, jeg var faktisk i Waterstones i dag, og spurgte efter deres signerede bøger - det er åbenbart 'Website Exclusives' så jeg kan ikke engang købe dem i butikken herovre :( men tilgengæld er butikken SÅ lækker, så det gør næsten ikke noget, det med de signerede bøger :)

      Slet