torsdag den 15. oktober 2015

Goodreads Reading Challenge 2015



I går, da jeg markerede Harry Potter og De Vises Sten som færdiglæst, kunne Goodreads informere mig om, at mit læsemål for 2015 på 100 bøger var nået.

I starten af året havde jeg sat målet på 60 bøger, baseret på hvad jeg nåede sidste år, og med en forventning om, at der nok ikke ville blive helt så meget læsetid i år. Et par gange har jeg dog sat målet op, da jeg allerede omkring juli måned, halvt igennem året og med en god lang sommerferie, havde nået mit første mål.

Det er gået over al forventning. Med endnu 2½ måned tilbage af 2015 kan jeg endda nå at læse mere. Jeg sætter dog ikke et nyt mål, da det bare ender med at stresse mig (irrationelt, I know…) Derfor tror jeg også, at jeg vil sætte målet tilpas lavt næste år, og så gradvist sætte det op, hvis der bliver brug for det.

100 bøger har altid virket helt urealistisk højt for mig, men nu har jeg gjort det; jeg har læst 100 bøger på under et år.


Hvordan går det med jeres Goodreads challenges? Har I for længst nået jeres mål, eller er der langt igen? J

6 kommentarer:

  1. Sådan - godt gået!
    Jeg har sat mig et mål på 50 bøger, men nu hvor der pludselig bliver smidt en baby ind i spillet tror jeg ikke, at jeg når det :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :)
      Åh tillykke med baby, det bliver da skønt, så pyt med bøgerne :D

      Slet
  2. Det er virkelig godt gået at du nåede 100 bøger på 10 måneder. Jeg har selv et mål på 50 bøger for 2015, men er desvære nu 3 bøger bagud. Det bliver forhåbentlig ændret i løbet af weekendens Read-a-thon.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også selv ret overrasket over at jeg har nået så mange bøger, men det må skyldes min meget lange sommerferie fra studiet, hvor jeg fik læst rigtig meget :)
      50 bøger er også et godt mål, og du skal nok få indhentet de 3 bøger til readathon imorgen! Jeg glæder mig til at følge med :)

      Slet
  3. Wohoo - *high five*! :D
    Det giver mere ro på læsefronten resten af året! :-)

    SvarSlet