torsdag den 22. oktober 2015

Nye bøger #6: Heldig kartoffel



På det seneste har jeg været virkelig heldig at vinde tre bogkonkurrencer, som i alt bragte hele 6 bøger min vej. Derudover fik jeg lov at anmelde en bog for Plusbog.dk, har bestilt en rejsebog og resten er endnu en gang genbrugsfund.

Hos Krimihjerte var jeg så heldig at vinde Det der ikke slår os ihjel af David Lagercranz i hendes fine fødselsdagskonkurrence.

Jeg henter solen ned af Jandy Nelson, Som stjerner på himlen af Jennifer Niven, og The Selection af Kiera Cass var jeg så heldig at vinde hos søde Xenia. I pakken fra Gyldendal med Jeg henter solen ned, lå desuden Monster af Patrick Ness, hvilket var en fantastisk overraskelse, da jeg tidligere på sommeren havde lånt den på biblioteket, elsket den, og anmeldt den her.

Bogen Robbie the Dysfunctional Robot af D. Miller vandt jeg i en Goodreads giveaway. Jeg ved ikke helt hvordan jeg har det med den, men jeg må nok hellere læse og anmelde den derinde på et tidspunkt.

Heksefuglen af Peter Gotthardt er en gammel børnefavorit, så det var med stor glæde, at jeg faldt over den i en genbrugsbutik. Jeg lånte den tidligere på sommeren på biblioteket og anmeldte den her.

Etta og Otto og Russell og James af Emma Hooper fik jeg tilsendt til anmeldelse af Plusbog.dk’s anmelderkorps, og jeg har anmeldt den lige her.

Lonely Planet’s Pocket Guide til Dubai har jeg købt for at få nogle tips og råd inden turen går dertil d. 9. november, og den virker indtil videre til at give et rigtig godt overblik.

Til slut var Han er bare ikke vild med dig af Greg Behrendt og Liz Tuccilo, Artemis Fowl af Eoin Colfer, og Faerie Wars af Herbie Brennan, fine genbrugsfund til en samlet pris på kun 20 kr.


Har I anskaffet jer nogle gode bøger på det seneste? J

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor er du altså bare heldig! Det er en virkelig fin stak bøger. :')

    Mit bogkøb kommer til at stå lidt stille nu, udover måske et par bøger til bogforum. Sidste år blev jeg nemlig ganske upopulær, da jeg blev ved med at købe bøger, samtidig med at folk forsøgte at finde fødselsdags- og julegaver til mig...

    Så jeg må nyde synet af lækre nye bøger, på alle andres blogs. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det ender jeg også altid ud i op mod jul og fødselsdag. For mit vedkommende er jeg så 'heldig' at have fødselsdag juleaften, så det er kun én gang om året, at folk skal finde gaver. Men fra nu og indtil da, må jeg hellere gøre som dig, og holde lidt igen med bogkøb :) det lyder dog som en god plan, at du må købe lidt til bogforum :D

      Ja, det er en god 'trøst' at kigge på andres fine nye bøger :D

      Slet